HTML

MI:)

Utolsó kommentek

  • babavilag: Ez aztán tényleg jellemez titeket vizslákat! Mi még csak a 6. pontnál tartunk!(babavilag.blog.hu) (2009.02.22. 21:08) 10parancsolat:)
  • vreka (törölt): Sziasztok! Én már harmadjára olvasom a könyvet és még mindig imádom! Tudtommal, sajnos már nem for... (2008.10.26. 10:21) Jan Fennel - Kutyapszichológia (részlet)
  • viki: nagyon sok kutyam van,kiskorom ota kotodok o hozzajuk,es nagyon szeretem oket.hogy ugyanezt tudjam... (2008.08.09. 18:16) Jan Fennel - Kutyapszichológia (részlet)
  • buldózer: Ismert személy kutyaverése nyomán kialakult vita: feltegla.blogter.hu/?post_id=272135 (2008.06.09. 22:05) Újra blog
  • dinamit: Nagyon szép vizsla vagy, jó a blogod is LOL majd még biztos olvaslak, addig minden jót, vau. ^__^ (2008.04.28. 15:49) 10parancsolat:)
  • Utolsó 20

Nagyon alszik:)

A világ legszebb kiskutyája

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mi az? 4 lába van és tollas.

2007.06.05. 16:54 :: V. Eszter

Üdv újra. A Vagány-híradó jelentkezik.

Tegnap széttéptem a párnámat. Ez a legvicceseb dolog, amit valaha művelte. Képzeljétek mi van benne: egy csomó fehér szösz. Repked mindenfele és ráragad a kiskutyapofira. Puha és nagyon vicces.

Ami azt illeti, nem sokan osztották a véleményemet... Pedig szerintem a kert is sokkal jobban mutat, amikor fehér pihék repkednek mindenütt. Na mindegy.

Ma reggel kicsit aggódtak értem, mert túl bágyadt voltam. Meg kellett nyugtatnom mindenkit, ezért elővettem legpajkosabb oldalamat és szélvészként, nem si, inkább tornádóként söpörtem végig a lakáson. Az ágyra már olyan ügyesen fel tudok ugrani, hogy egészen a közepéig repülök. Persze csak nekifutásból. És ezek a felelőtlen barátaim mindent elöl hagynak. Például a ruháikat. Hogy felhívjam figyelmüket a rendetlenségre, minden számügyébe kerülő dologgal elrohanok. Csak ízelítőül néhány holmi: női fehérnemű, zokni, mobiltelefon, papucs (a kedvencem - sajnos egyre ritkábban jutok hozzá), üvegpohár (elég magasan voltam, de hosszas nyújtózkodás után sikerült összetörni - szerencsére nem esett bajom), felmosórongy, lapát, cipőkefe, szemcsepp (erre külön haragszom). Hú és a lábtörlőt majdnem elfelejtettem.

Most megyünk vissza a dokihoz, mert este sajnos hánytam, de szerintem csak a tollpihe birizgált. Azért biztos ami tuti. Viszont mivel bűnrossz vagyok és hihetetlenül eleven, nem hiszem, hogy gond lenne.

Nyálas pusszancs: Vagány

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vagany.blog.hu/api/trackback/id/tr8293170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása