HTML

MI:)

Utolsó kommentek

  • babavilag: Ez aztán tényleg jellemez titeket vizslákat! Mi még csak a 6. pontnál tartunk!(babavilag.blog.hu) (2009.02.22. 21:08) 10parancsolat:)
  • vreka (törölt): Sziasztok! Én már harmadjára olvasom a könyvet és még mindig imádom! Tudtommal, sajnos már nem for... (2008.10.26. 10:21) Jan Fennel - Kutyapszichológia (részlet)
  • viki: nagyon sok kutyam van,kiskorom ota kotodok o hozzajuk,es nagyon szeretem oket.hogy ugyanezt tudjam... (2008.08.09. 18:16) Jan Fennel - Kutyapszichológia (részlet)
  • buldózer: Ismert személy kutyaverése nyomán kialakult vita: feltegla.blogter.hu/?post_id=272135 (2008.06.09. 22:05) Újra blog
  • dinamit: Nagyon szép vizsla vagy, jó a blogod is LOL majd még biztos olvaslak, addig minden jót, vau. ^__^ (2008.04.28. 15:49) 10parancsolat:)
  • Utolsó 20

Nagyon alszik:)

A világ legszebb kiskutyája

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Diéta, avagy fűízű rizs és főtthús

2007.06.04. 18:00 :: V. Eszter

Újra a fedélzeten. Kénytelen vagyok átvenni gazditól ismét az írás feladatát, mert neki egyszerűen nincs hozzá tehetsége. Hiába...írónak születni kell.

Amint ő is írta, mostanság dögrováson vagyok. Valószínűleg becuppantottam valamit, amit nem kellett volna. Ez már csak azért is elképzelhető, mert mindent imádok a kavicstól kezdve a virágokon át a földig. Utóbbitól elveszítem barnaorrú vizslajellegem és befeketül az orrom. Ilyenkor elég vicces vagyok. Majd csajozás előtt figyelnem kell, hogy ne egyek földet!!

Szóval most hál'istennek rizst kapok és főtthúst. Azt hiszem gyakrabban kéne diétáznom, mert ez sokkal de sokkal finomabb, mint az a vacak száraz táp. Ez még legalább 2 napig így lesz, ahogy kivettem a kedves doktornéni szavaiból. Remélem nem fogok hányni (bármit jelentsen is ez a szó), mert akkor gyógyszert kapok és gazdi is nagyon rémült képet vág még a gondolatára is).

Amúgy megint a szokásos tortúra: fülpuci, hasnyomogatás. A szurit ideiglenesen megúsztam, de cserébe kaptam valami szörnyűnek tűnő cseppet, amit a szemembe fognak rakni, mert kicsit csipás vagyok. Mintha ők nem lennének csipásak reggel. Az eszem megáll.

Ja és nem elég, hogy mindezeken keresztül kellett mennem, amikor hazaértünk beraktak a kádba. Nem értemn ezt a fene nagy tisztaságmániát. Ezek ráadásul minden nap előadják ezt a procedúrát. Nem félnek, hogy elkopnak? Jó, azért nem olyan vészes, mert a fröcskölő vizet nagyon vicces harapdálni. De amint mondani szokás: jóból is megárt a sok. Szóval most tiszta vagyok tetőtől talpig.

Ismét új trükköt tanultam. Mostantól nem csak ülni tudok, hanem feküdni is. Nem mintha eddig nem tudtam volna. Nem vagyok én ló, hogy állva aludjak (ők tényleg állva alszanak?:)). Szóval ha megkérnek, hogy feküdjek le, akkor megteszem és ilyenkor mindenki elolvad tőlem. Mondjuk ez nem csoda. Én vagyok a legszebb és legokosabb kiskutya:)

Üdv: Vagány

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vagany.blog.hu/api/trackback/id/tr9192606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZB38 2007.06.04. 21:17:44

Tipp a kádban fürdetéshez: Minden kutya félni szokott a kádban. A szokatlan állagú "talaj" /=fém kádfenék/ miatt félelmükben kimeresztik a körmeiket és az állás még bizonytalanabbá válik. Nálunk nagyon jól bejött, hogy a kád aljába egy ócska vékony plédet tettünk, s arra a kutyát. Így a bizonytalanság-érzete megszűnt. Néhány jutalomfalat csak javíthat ezen az állapoton :-)

Ajánlom szerezz be egy tenyérre húzható gumitüskés kutya-kefét. Ezzel ha 2 naponta átkeféled, az öreg szőrök kihullanak, egyrészt nem lesz büdös, másrészt a lakásban is kevesebb lesz a kihullott szőr. Nem utolsó sorban általában ezt a kellemes masszázst szeretni szokták.

Végül: a meggyet maggal ette ? /Gyanítom nem magoztad ki neki.../ Ezt tán a jövőben nem kellene megengedni neki. A magok sokféla bajt okozhatnak. A rizs egyébként mindenféle hasmenés esetén hasznos.

SZB38 2007.06.04. 21:23:27

Kimaradt: csipás szemre mi nagyon régóta a bórvizet használjuk. Gyenge fertőtlenitő hatású és olcsóbb a különféle szemcseppeknél. Egy kis vattacsomót átitatva vele, minden reggel áttörlöm Lili szemét. Nyilván, ha komolyabb a probléma, akkor érdemes kikérni az orvos tanácsát - én most az egyszerűbb, de gyakran előforduló esetről beszéltem.

SZB38 2007.06.04. 21:30:39

Bocs: még a hányás témához.... Nem olyan nagy tragédia és nem is ritkaság az ! Megesik, hogy pl. csak gyors/kapkodó evés miatt is viszontlátható az ebéd.
Tudnod kell, hogy a kutyák amit kihánytak többnyire újra megeszik... Ha nem figyelsz oda...
Egyébként fontos a "viszontlátott anyag" szemrevételezése, mert esetleg elárulhatja a hányás okát. Aztán gyorsan eltakarítani előle és elfelejteni... Hozzátartozik az élethez...
A fűevésen se kell csodálkozni, bizonyos fajtájú füvek szükségesek a gyomor rendes működéséhez. És NEM igaz, hogy ha a kutya füvet eszik azt kihányja. Na ja, történik ilyen is, de ritkábban.

V. Eszter · http://okt.rulz.hu 2007.06.04. 21:54:52

Kedves Duncsi és Anita (és persze mindenki)! Nagyon köszönöm a kedves szavakat, így még több kedvem van írni!
SZB38!
A meggyet kimagozva ette, de kicsit cukros volt. Lehet hogy ez ártott meg? Nagyon féltem ám. Mondjuk vidám és lökött és a hasmenést leszámítva semmi baja, de nagyon szeretném, ha végre elmúlna és megnyugodhatnék:(
süti beállítások módosítása