HTML

MI:)

Utolsó kommentek

  • babavilag: Ez aztán tényleg jellemez titeket vizslákat! Mi még csak a 6. pontnál tartunk!(babavilag.blog.hu) (2009.02.22. 21:08) 10parancsolat:)
  • vreka (törölt): Sziasztok! Én már harmadjára olvasom a könyvet és még mindig imádom! Tudtommal, sajnos már nem for... (2008.10.26. 10:21) Jan Fennel - Kutyapszichológia (részlet)
  • viki: nagyon sok kutyam van,kiskorom ota kotodok o hozzajuk,es nagyon szeretem oket.hogy ugyanezt tudjam... (2008.08.09. 18:16) Jan Fennel - Kutyapszichológia (részlet)
  • buldózer: Ismert személy kutyaverése nyomán kialakult vita: feltegla.blogter.hu/?post_id=272135 (2008.06.09. 22:05) Újra blog
  • dinamit: Nagyon szép vizsla vagy, jó a blogod is LOL majd még biztos olvaslak, addig minden jót, vau. ^__^ (2008.04.28. 15:49) 10parancsolat:)
  • Utolsó 20

Nagyon alszik:)

A világ legszebb kiskutyája

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Dilikutya

2007.06.02. 14:03 :: V. Eszter

Jelentem ebem megveszett (csak az eszperente miatt - amúgy semmi köze a szájhabzós veszettséghez!:)) Berohan. Rombol. Kikap egy régi újságot a kupac legaljáról. A kupac borül. Vagáyn lobog. Mármint a fülei. Ő robog:) Papírfecnik mindenhol.

Anya az előbb jött haza. Kutyó rögtön át aklarta vállalni a cipekedést és elkezdte bőszen rángatni a laptopot tartalmazó táska fülét. Kedves, igazi lovag kutya.

Én meg mindeközben átraktam a hétfői vizsgámat a szigorlattal egy napra... A szigorlat időpontja is halasztódott már egyszer. Még szerencse, hogy a későbbi időpontok már beteltek. Különben újra csúszna az egész. De valahogy sokkal jobban esik kutyafület morzsolgatni...

Na most ilyen rövid voltam. Majd legközelebb írom meg a háború és békét. Pussz mindenkinek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vagany.blog.hu/api/trackback/id/tr10091293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZB38 2007.06.02. 14:22:10

No még egy, csak mert kérted! :-)
Ha a halálra éheztetett kutyák legszívszaggatóbb nézésével leül mellétek, amikor ebédeltek, és csak egyetlen ici-pici morzsácskát kér beszédes vizsla-szemeivel - ha jót akarsz magadnak, ne könyörülj meg rajta ! Ha elkezdesz "csak egyetlen falatot" -ozni, akkor annak
1./ sosincs vége
2./ mindenhol koldulni fog
3./ ha peches vagy, csorog a nyála, mint a Niagara...

Szóval kap a kutya enni, nem kell asztal mellett ülve nasiztatni.

/Ha-ha-ha- látnod kéne, egy ilyen tökokos kutyáját ebéd közben....Nekem ugyanis ezeket SENKI se mondta!.......az első kutyámnál........aztán a másodiknál nem tartottam be.....ennél az utolsónál meg már minek változtatni a megrögzött szokásokon ?/

Péter I. Pápics · http://papics.blog.hu/ 2007.06.02. 16:38:25

Látom Te is nagyon hatékonyan tanulsz... :-D Ja, és ha már én ilyen bőszen kommentelek, lehet ám néha hozzám is írni! Ha már újjáélesztettem a blogom... Aztán néha tanulni is!
süti beállítások módosítása