HTML

MI:)

Utolsó kommentek

  • babavilag: Ez aztán tényleg jellemez titeket vizslákat! Mi még csak a 6. pontnál tartunk!(babavilag.blog.hu) (2009.02.22. 21:08) 10parancsolat:)
  • vreka (törölt): Sziasztok! Én már harmadjára olvasom a könyvet és még mindig imádom! Tudtommal, sajnos már nem for... (2008.10.26. 10:21) Jan Fennel - Kutyapszichológia (részlet)
  • viki: nagyon sok kutyam van,kiskorom ota kotodok o hozzajuk,es nagyon szeretem oket.hogy ugyanezt tudjam... (2008.08.09. 18:16) Jan Fennel - Kutyapszichológia (részlet)
  • buldózer: Ismert személy kutyaverése nyomán kialakult vita: feltegla.blogter.hu/?post_id=272135 (2008.06.09. 22:05) Újra blog
  • dinamit: Nagyon szép vizsla vagy, jó a blogod is LOL majd még biztos olvaslak, addig minden jót, vau. ^__^ (2008.04.28. 15:49) 10parancsolat:)
  • Utolsó 20

Nagyon alszik:)

A világ legszebb kiskutyája

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kamasz, feleselő ördögfióka

2007.06.03. 15:45 :: V. Eszter

Mindig is tudtam, hogy a vizslák nem kimondottan házőrzésre születtek. Nem is volt célom, hogy egy ugatós fenevad gazdája legyek. Vagányom nem is ugat meg senkit. Az idegeneket boldogabban nyalja körbe, mint engem. Némi féltékenységgel betudtam ezt annak, hogy az újdonsága varázsa miatt ilyen csalfa. Na de az, hogy senkit nem ugat meg, DE ha én a helyére parancsolom vagy nem adom oda a kezemben lévő falatot és elkezd velem ugatni... Szó szerint felesel. Tegnap fél órán keresztül játszottuk a következőt: én megkértem legifjabb családtagunkat, hogy fáradjon a helyére. Ő engedelmes kiskutyát imitálva behuppant a kosárba, majd postafordultával kirepült onnan és vadul ugatott. Ezt nagyjából 15ször eljátszottuk. Barna orrú vizslám mindvégig hangosan feleselt, majd amikor realizálódott számára, hogy aludnia kell, megvetően nyöszögött, morgott, röfögött és  egyéb meg nem határozható hanghatással kísérte nemtetszését. Aztán persze ásított néhány hatalmasat és elaludt. Tudtam én hogy álmos:)

Ma igazán jó napja volt. Apa és Melinda kétféle jutalomfalattal kedveskedtek neki, és természetesen mindkettőt megkostolhatta. Az egyik jobban ízlik neki, mint a másik. Én részemről a Pedigrét jobban szeretem. Igen. Megkostoltam. A rendes hétköznapi kajája ehetetlen. Nem csodálom, hogy csak akkor eszi meg magában, ha már nagyon éhes, egyébként csak húslevessel. De a jutalomkekszek egész jóízűek. Azért valószínűleg nem fogok rászokni.

Továbbfejlesztettük az aportírozós játékot. Már meg sem várja, hogy eldobjam neki a wckefét (hiába a külön erre a célra gyártott kutyajáték - az nem olyan érdekes), hanem azonnal elkezd rohanni a megszokott irányba. Ha olyan gonosz vagyok (éééén? soha...:)), hogy nem dobom el, akkor lesi az eget, hogy mikor esik már le az a fránya izé. [mindenki megnyugtatására:ezt a wckefét még soha nem használtuk, és már nem is fogjuk. Természetesen van másik:))

Holnap nagy nap lesz! Vagány megkapja az utolsó oltását (kivéve a veszettségit, mert azt majd csak 4 hónapos korában) és kb 1 hét múlva végre lehet vinni sétálni. El sem tudom mondani mennyire várom. Végre futkározhatunk majd és mindenki őt fogja csodálni:) Vagy csak én vagyok túlságosan elfogult?:)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vagany.blog.hu/api/trackback/id/tr10091827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Weisz Zsuzsa 2007.06.03. 22:14:22

Egyáltalán nem vagy elfogult, a vizslánál kedvesebb, emberszeretőbb, mindenféle jó tulajdonsággal rendelkező kuty nincs (az, hogy mindenkinek a magáé a legszebb, az természetes). Emellett a sok jó tulajdonság mellett minden más eltörpül. Ja, és láttál te már a vizslán kivül bohóc-kutyát? Ugye, hogy nem! Mert állitom, hogy bohóckodni, mórikálni, kedveskedni egyetlen egy fajta sem tud úgy, ahogy a mi vizsláink. :))

Tomi · http://okt.rulz.hu 2007.06.03. 22:17:17

Én is olvasom a blogodat:)
Eddig is olvastam, csak eddig valamiért nem hagyta ez a vacak blog.hu, hogy bejegyezzek.

V. Eszter · http://okt.rulz.hu 2007.06.03. 22:23:26

Az a legtündéribb, amikor ölbeveszem és teljesen hozzámbújuk. Beteszi a pofiját a nyakam alá és simul. Ezt csak velem csinálja, senki mással. És ma megtanult feküdni. És néz rám nagy szemekkel és lefekszik magától és nagyon csóválja a farkát. Persze ha mondom neki akkor is lefekszik:)
Tudom szivem, de átállítottam valamit, hogy te is írhass nekem:)
süti beállítások módosítása