HTML

MI:)

Utolsó kommentek

  • babavilag: Ez aztán tényleg jellemez titeket vizslákat! Mi még csak a 6. pontnál tartunk!(babavilag.blog.hu) (2009.02.22. 21:08) 10parancsolat:)
  • vreka (törölt): Sziasztok! Én már harmadjára olvasom a könyvet és még mindig imádom! Tudtommal, sajnos már nem for... (2008.10.26. 10:21) Jan Fennel - Kutyapszichológia (részlet)
  • viki: nagyon sok kutyam van,kiskorom ota kotodok o hozzajuk,es nagyon szeretem oket.hogy ugyanezt tudjam... (2008.08.09. 18:16) Jan Fennel - Kutyapszichológia (részlet)
  • buldózer: Ismert személy kutyaverése nyomán kialakult vita: feltegla.blogter.hu/?post_id=272135 (2008.06.09. 22:05) Újra blog
  • dinamit: Nagyon szép vizsla vagy, jó a blogod is LOL majd még biztos olvaslak, addig minden jót, vau. ^__^ (2008.04.28. 15:49) 10parancsolat:)
  • Utolsó 20

Nagyon alszik:)

A világ legszebb kiskutyája

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Jó kutya - rossz kutya (???)

2007.05.13. 19:45 :: V. Eszter

Úgy döntöttem, hogy átveszem a blogszerkesztést a gazditól, mert neki sok a dolga. Az elmúlt két napban új dolgokat tanultam. Például ugatni. Álmomban eddig is tudtam, de ébren csak akkor szólaltam meg, amikor megint támadott a gonosz felmosórongy. Aztán azt is megtanultam, hogy nem szabad az ágyba menni. Ezt Tomi magyarázta el nekem egy pihe puha szuper helyen. Csak tudnám, mi az az ágy, nehogy véletlenül rámásszak. Mindenesetre ezen a puha helyen szívesen beszélgetek bármiről bárkivel legközelebb is.

Azt is sokat mondják rám, hogy rossz kutya és jó kutya. Ezekkel a fogalmakkal kicsit szintén gondban vagyok. Néha azt jelenti a rossz kutya, hogy olyan kutya, amelyik pisil. De néha a jó kutya is ezt jelenti... És a rossz kutya a virágraugrálásra is használatos, meg a papucslopkodásra. Fene se érti ezt. Kétlábú barátaim igazán beszélhetnének világosan.

Tegnap előtt este kicsit megijedtem. Tomi és Eszter bemásztak egy nagy tányérba és engedtek magukra meleg vizet. Pont úgy, ahogy a vacsit szokták elkészíteni... Megkostoltam, de nem volt olyan ízük, de azért kicsit aggódtam. Aztán szerencsére kimásztak és mehettem aludni. Már nagyon álmos voltam.

Azt is megtanultam, hogy nem szabad nyüszögni, ha nem foglalkoznak velem. Azóta szépen csendben várok a szebb időkre. Néha el is alszom, mert uncsi ha senki nem gyömöszkéli a fülemet. Persze aludni is jobban szeretek valakinek az ölében. Tegnap pédául egy zöld bőrkanapén aludtam Eszterrel és jól kinevettek, mert megint ugattam és futottam álmomban, meg horkoltam is.

Van még egy érdekes dolog itt nálunk. Gazdiék lépcsőnek hívják és utálom, mert mindig eltűnnek rajta. Ma összeszedtem minden bátorságomat és gazdi után mentem egészen a harmadik fokig. Nagyon ijesztő. Fölfelé még elviselhető, de le már nem mertem jönni egyedül.

Végre nem csak tápot eszem. Eszter csinált nekem csirke far-hát levest és a husit leszedegette a csontról, mert az én fogacskáim még túl törékenyek. Komolyan mondom isteni volt. Nem bírtam abbahagyni az evést pedig már akkora voltam, mint egy lufi. Sajnos el is vették tőlem, mert biztos féltek, hogy kipukkadok. Én is aggódtam egy picit.

Most nem jut több újdonság eszembe. Ha valaki elmagyarázná, hogy mit jelent az ágy és a rossz kutya, nagyon hálás lennék.

 

Pofanyalintás: Vagány

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vagany.blog.hu/api/trackback/id/tr8375314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZB38 2007.05.13. 20:18:06

Szia ! Véletlenül bukkantam rátok, és a fotók láttán azonal elolvadt a szívem. Őrült vizslás vagyok, az én csillagos-virágszálam-angyalom-tündérem Lili, már 11 éves. Kutyás embernek születtem, de ilyen kutyám, mint Ő nem volt/nem is lesz már. Kívánok sok-sok boldog órát-napot-hetet-évet nektek ! Végtelen sok örömöd lesz benne ! Ha akarod, nézz bele a blogomba, valahol az elején van kép Liliről, a múlt héten valamelyik nap meg a 7 éves gyerekeiről tettem be képeket !
Üdv ismeretlenül is: egy vizsabolond öreglánytól.
minekorultelma.blog.hu

SZB38 2007.05.13. 20:19:28

Hát elkapkodtam, bocs a hibákért :-(

V. Eszter · http://okt.rulz.hu 2007.05.13. 20:33:32

A bejegyzéseim még tele vannak elütésekkel:) Persze idővel javítom. Megnéztem Lilit:)

Borcsi 2007.05.15. 11:54:50

Szia Vagány!
Én Borcsi vagyok, Lili lánya. Az ő gazdija hívta fel gazdám figyelmét a blogodra! Csúcs!!! Mi az a blog? (kérdeztem a gazdit, de ő is olyan béna az ilyenhez, mint én. Olvasni már megtanult, de a számítógépet csak ugatja!!!) Én már 7 éves vagyok, de szeretem a fiatal fiúkat. Néhány tanáccsal is el tudlak látni, hogyan hajtsd uralmad alá a kétlábúakat. Nekem már sikerült minden szobában egy külön kényelmes fekhelyet biztosítanom magamnak, ahol néha addig nyüszögök, amíg be nem takarnak, persze éjjel is, és éjjel még le is kísérnek fél kettő, fél 3 között, hogy végigszaglásszam a kertet a macskák miatt. (Néha ilyenkor pisilek is, de ezt csak a gazdi megnyugtatasara.) Legközelebb majd többről is tájékoztatlak, most ennyi elég (nehogy elbízd Magad!)
Forró nyalintással: Borcsi

V. Eszter · http://okt.rulz.hu 2007.05.15. 16:26:40

Szia Borcsi! Én még azért elég fiatalka lennék neked, nem?:) Próbálkoztam tegnap, de Eszter kicsit megsértődött és én is elszomorodtam. Ma nagyon jó kiskutya vagyok. Nem hisztizek és ha gazdi rámnyüszít, abbahagyom a harapdálását is:) Úgy látszik ez a pisilés dolog minden gazdi mániája. Ja és megtanultam felmenni a lépcső legtetejére!!! Lemenni még mindig nem merek, de minek, ha úgyis megtalálom a gazdikat:)

Borcsi 2007.05.15. 18:43:24

Jaj, de jó, hogy felvettük a kapcsolatot!!! Majd belenőlsz a "feladatba"! Az az igazság, hogy a lépcsőröl nincs jó véleményem! Én egy egyszintes lakosztályban gondolkodom, de a gazdiéknál sokat kell lépcsőt mászni. Én csak a normális lépcsőt viselem el, amikor átlátok a lépcsőfokok között, akkor már nem vagyok hajlandó közlekedni. A gazdi egyszer megpróbált felrángatni a szomszédba, de nem sikerült neki. A pisilésről csak annyit, hogy úgy vettem észre, hogy a fiúk bármikor tudnak, pláne, ha egy ilyen "jó csaj" van a közelükben (mint én). Nem tudom, hogy Nálad, a kétlábuak kertjében van-e mit lepisilni, (valami kiálló tárgy), de ők ezeket nagyon féltik, így csak suttyomban lehet ezeket a magunk területétvé tenni. Most elteszem magamat éjjel fél kettőre, de közben még egyszer felkelek, hogy valamelyik gazdimat kivezessem a szabadba... Forró nyalintással: Borcsi

SZB38 2007.05.16. 07:37:05

Gratula !
Örülök, hogy bejelentkeztél Borcsika ! Ügyes, okos kutya vagy ! :-)
süti beállítások módosítása