HTML

MI:)

Utolsó kommentek

  • babavilag: Ez aztán tényleg jellemez titeket vizslákat! Mi még csak a 6. pontnál tartunk!(babavilag.blog.hu) (2009.02.22. 21:08) 10parancsolat:)
  • vreka (törölt): Sziasztok! Én már harmadjára olvasom a könyvet és még mindig imádom! Tudtommal, sajnos már nem for... (2008.10.26. 10:21) Jan Fennel - Kutyapszichológia (részlet)
  • viki: nagyon sok kutyam van,kiskorom ota kotodok o hozzajuk,es nagyon szeretem oket.hogy ugyanezt tudjam... (2008.08.09. 18:16) Jan Fennel - Kutyapszichológia (részlet)
  • buldózer: Ismert személy kutyaverése nyomán kialakult vita: feltegla.blogter.hu/?post_id=272135 (2008.06.09. 22:05) Újra blog
  • dinamit: Nagyon szép vizsla vagy, jó a blogod is LOL majd még biztos olvaslak, addig minden jót, vau. ^__^ (2008.04.28. 15:49) 10parancsolat:)
  • Utolsó 20

Nagyon alszik:)

A világ legszebb kiskutyája

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Még 3 hét

2007.05.21. 18:03 :: V. Eszter

Ma voltam dokinál. Ez volt az egyik legizgibb nap. Végre kijutottam a kapun túli világba, persze csak a gazdi ölében. Az állatorvosnál volt előttem 2 kiscica, de hamar végeztek. Nem ébredt fel benne a macskaüldözési ösztön.:)

Amikor bementünk, gazdi feltett egy asztalra és én szisztematikusan végigszimatoltam az egészet. Amikor ezzel végeztem, szisztematikusan körbenyaltam a doktornénit, akinek nagyon tetszettem. Azt mondta, hogy szép egészséges kiskutya vagyok.

Kicsit fura dolgokat művelt. Először is beledugott valami fura kütyüt a popsimba, ami csipogott (gy.k: lázmérő:)), majd csöpögtetett egy lötyit a fülembe és gézzel belenyúlkált. Ezt nagyon utáltam, még nyöszörögtem is egy kicsit. Na persze nem sírtam mert az nem illene egy igazi hős kiskutyához.

Gazdi aggódott egy kicsit, mert az ebéd után nem kakiltam, ezért a doki végignyomizta a pocimat. Ezért sem rajongtam túlzottan. És az aggodalom is tök felesleges volt. Amint hazaértünk, szépen elvégeztem a dolgom. Nem tudom gazdi mit szólna, ha az első igen apró székrekedésre azonnak orvoshoz rohannának vele kétségbeesetten.

Persze a lényeg a szuri volt. Ezt igazán remekül viseltem, meg sem nyikkantam. Utána kicsit csípett és vakaróztam is, de hamar elmúlt. Nem nagy ügy. Hős kiskutya vagyok:)

A következő oltást 2 hét múlva kapom és ezután még várni kell legalább 1 hetet az utcai nagy sétákkal. Szóval kitartás. Még sokat fogok rosszalkodni a kertben (is).

Szeretettel vakkant: Vagány

ui.: képek is lesznek hamarosan, csak gazdi lusta feltölteni őket

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vagany.blog.hu/api/trackback/id/tr8684799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flóra 2007.05.21. 19:15:37

Komolyan sajnálom, hogy nem vagyok otthon, és még egy darabig nem is leszek, hogy láthassam Vagányt! Lusta gazdi, kicsit szedd össze magad, a kislábujjad nem kell a képek feltöltéséhez :-)

SZB38 2007.05.21. 20:33:43

Ha tudod, szerezd meg: Bruce Fogle: 101 kérdés, amit a kutyája megkérdezne a dokitól, ha beszélni tudna.
Szellemes, kellemes értelmes olvasnivaló gazdiknak. Szerintem ha felolvasod neki, Vagány is szívesn fogja hallgatni :-)

Halk jótanács: ha lehet, ne nagyon tápozd meg konzervezd ! Tedd fel magadnak a kérdést, mi lehet benne, ha az ára 500.- Ft/kg, s azon mindenkinek még nyeresége is van !

V. Eszter · http://okt.rulz.hu 2007.05.21. 22:06:55

A tápunk ára jóval több, mint 500ft/kg. Eukanubát eszik, amit mindenki magasztal. De nem csak!!! Sok finomságot is eszik ám a kis drágám. Sőt. A tápot csak húslevessel hajlandó enni újabban:) Amíg kicsi, állítólag jó neki ez a kaja, mert benne van minden ami kell. Szegénykém helyében én is baromira unnám, de nem kell aggódni. A könyvnek utánanézek! Mos Jan Fannel Kutyapszichológiáját olvasom. Még csak az elején tartok, de jónak tűnik.

SZB38 2007.05.22. 08:50:49

ESK = Első-saját-kutyás vagy ? - ez csak úgy eszembe jutott.

Könyvajánlatok:
Sheila Hocken: Emma meg én
Konrad Lorenz: Ember és kutya
Farley Movat: Ne féljünk a farkastól
És Csányi összes könyve :-)

V. Eszter · http://okt.rulz.hu 2007.05.22. 11:34:08

Első :) Eddig csak nagyszüleimnél és apukámnál volt/van kutya. Csányitól: Bukfenc és Jeromos kipipálva. Fennel kutyapszichológiája nagyon tetszik. A többit is megnézem, köszönöm:)
süti beállítások módosítása