HTML

MI:)

Utolsó kommentek

  • babavilag: Ez aztán tényleg jellemez titeket vizslákat! Mi még csak a 6. pontnál tartunk!(babavilag.blog.hu) (2009.02.22. 21:08) 10parancsolat:)
  • vreka (törölt): Sziasztok! Én már harmadjára olvasom a könyvet és még mindig imádom! Tudtommal, sajnos már nem for... (2008.10.26. 10:21) Jan Fennel - Kutyapszichológia (részlet)
  • viki: nagyon sok kutyam van,kiskorom ota kotodok o hozzajuk,es nagyon szeretem oket.hogy ugyanezt tudjam... (2008.08.09. 18:16) Jan Fennel - Kutyapszichológia (részlet)
  • buldózer: Ismert személy kutyaverése nyomán kialakult vita: feltegla.blogter.hu/?post_id=272135 (2008.06.09. 22:05) Újra blog
  • dinamit: Nagyon szép vizsla vagy, jó a blogod is LOL majd még biztos olvaslak, addig minden jót, vau. ^__^ (2008.04.28. 15:49) 10parancsolat:)
  • Utolsó 20

Nagyon alszik:)

A világ legszebb kiskutyája

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rémület a tetőfokon

2007.06.04. 09:39 :: V. Eszter

Vagánynak este hasmenése volt. Szegénykém. Én annyira bepánikoltam, hogy 5percenként rohantam le hozzá éjjel. Ma reggel elég kókadt volt és nem akart inni. Mostanra (9:35 - ebből látszik, hogy korán keltem :)) már először kézből ivott és az előbb végre a tálkájából is.

Adtam neki háztartási kekszet, hogy ellenőrizzem az étvágyát. Nem az a kerek, Győri, hanem kb 2,5szer akkora és ebből megevett másfelet. Aztán megérezte a hugom reggeli kenyerének maradékát és kérte. Odaadtam, neki és boldogan megette.

Már kezd élénkülni. Játszik a kertben és végre bevetődik a kosarába, nem csak leül mellette bánatosan. Lehet, hogy csak azért volt kókadt, mert kicsit legyengült, meg mert ő sem aludt túl sokat az éjjel? Mindenesetre mielőtt megkapná az oltást, mindenképpen kifaggatom a dokit. Lehet, hogy a legyengülés miatt várni kéne a szurival. Majd ő megmondja.

Te jó ég, mit fogok művelni ha gyerekem lesz?? Idegroncs leszek. Tüsszent egyet és viszem a kórházba?:)

 

ui: Az még a történethez tartozik, hogy tegnap megevett egy rakat meggyet. Lehet, hogy ez okozta??

ui2: Főztem neki rizst egy kis leveskockával, hogy legyen valami íze. Boldogan befalta és teljesen kerge. Már nem olyan bágyadt. Azt hiszem csak gyomorrotás volt.

Szólj hozzá!

Címkék: beteg kutya

A bejegyzés trackback címe:

https://vagany.blog.hu/api/trackback/id/tr1792207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása